24 Kasım 2009 Salı

YORUM SENİN (ÖĞRETMENİN CEVABI)

Sen bir gülsün,ben bahcıvan


Görevimyediveren gülü gibi,

Seni her mevsim açtırmak,

Ve seni soldurmadan bir an bile

Ufuklarda nufuklara taşımak çocuğum.



Sen tohumsun yurt tarlasına saçılan

Ben seni eken,sulayan büyüten çiftçi

Seni olgun yetiştirir çürütmezsem

Bol olursa ürünüm,verimim

Hem benim yüzüm güler,hem tüm ulusun çocuğum



Sen ham bir cevher ,ben titiz bir kuyumcu,

Görevim kırmak,parçalamak değil,

Ben yapmak ,onarmak için iş başındayım.

Görevim işlemek ince ince ve şekil vermek gönlümce

Ve seni pırıl pırıl bir pırlanta yapmak çocuğum.



Sen boş defter ,milletin alın yazısı yazılacak,

Sen bir bayrak en ufak bir leke kaldırmayacak

O deftere yazılırsa kötü bir söz,

Düşerse o bayrağın onuruna bir leke

Vicdanım sızlar,vicdanlar sızlar çocuğum.





Sen öğrenci,ben öğretmen

Görevim seni başarılı kılmak her alanda

Zaferler kazandırmak hayat kavganda

Tek emelim senin yurda yararlı insan olmanda

Ama bir de kaybedersem,kahrolurum be çocuğum.



Onun için başka seçeneğim yok

Benim mutluluğum,huzurum,gururum,ikbalim,şanım,onurum.

Senin daima başarılı ve mutlu olmanda



Sen ilerle,yüksel ki yücelsin vatan

Seninle huzur duysun,gururlansın Ata'n

Seninle onurlansın tüm öğretmenlerin,

Çünkü herşey senin,yarınlar senin.



Ben senin yolunu aydınlatırken eriyen bir mumum

Senin ufkunu açmak için varım sadece

Annen,baban ve biz tüm öğretmenlerin

Seni iyiye, doğruya güzele taşıyan köprüyüz.

Üstümüzden özenle geç,sevgiyle aş çocuğum.

Millet yapısında taş, insanlık yarışında baş ol çocuğum.

Uygarlık yarışında baş ol çocuğum,

Milletin başına taç ol çocuğum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails