24 Kasım 2009 Salı

YORUM SENİN ÖĞRETMENİM

Ben bir gülüm, sen bahçıvan;


Çok açarsam eser senin

Mis kokarsam hüner senin,

Ama bir de soldurursan

Günah senin, günah senin öğretmenim...







Ben tohumum, çiftçi sensin

Çok sularsan ürün senin;

Bol olursam verim senin

Ama bir de çürütürsen,

Hata senin, hata senin öğretmenim...







Ben elmasım,sarraf sensin

Pırlantaysam ,emek senin;

Parlıyorsam ışık senin,

Ama bir de parçalarsan,

Kırık senin, kırık senin öğretmenim...





Ben boş defter, kalem sensin

Doğru yazsan yarın senin;

Güzel yazsan ikbal senin

Ama bir de karalarsan

Vicdan senin, vicdan senin öğretmenim...



Ben öğrenci, sen öğretmen

Başarırsam hüner senin;

Kazanırsam zafer senin

Ama bir de kaybedersem

Yok başka diyecek sözüm

Yorum senin, yorum senin öğretmenim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails