24 Kasım 2009 Salı

Ben Bir Öğretmenim

Ben Bir Öğretmenim






Ben bir öğretmenim



Okulların birinde



Duymayı, düşünmeyi öğretirim.



Derslerimde...







Bir söz yağmurudur, ders dediğin de,



İnsan göklerinden, rahmet yerine,



Kitaplar dolusu yağar da yağar...



Benim çocuklarım bu bahçelerde,



Bu yağmur altında ıslanmadalar.



Bir yağmur sonrası gelin seyredin,



Her taraf tepeden tırnağa bahar...







Bulutsuz masmavi dünyalarına,



Sevginin, sevincin güneşi doğar.



Böyle çocuklarla dolar her yanım,



Çocuklar kardeşim,



Çocuklar arkadaşım,



Canım







Onlarda toplanmıştır



Geçip giden zamanım,



Bir parıltı görsem gözlerinde,



Bilgiden, anlayıştan yana,



Bir hal olur bana...







Zannedersiniz ki,



Dünyalar benim?



Çocuklar, kitaplar, yazı tahtası



Enine boyuna bütün zamanlar,



Dört duvar arası bir dershanede,



Her dinden her dilden gelmiş insanlar.



Bizimle konuşur hayal ederler,



Bağlanırız kalırız kendilerine.



Hikaye anlatır, şiir söylerler,



Mutluluk üstüne, ümit üstüne?


M.Gündüz GÖKTÜRK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails