24 Kasım 2009 Salı

Ben Bir Öğretmenim

Ben Bir Öğretmenim




Ben bir öğretmenim



Sevgiyi, sevmeyi öğretirim çocuklarıma,



Kini, öfkeyi nefreti değil.





Ben bir öğretmenim



Dostluğu, kardeşliği öğretirim çocuklarıma



Dövüşü, kavgayı, savaşı değil.





Ben bir öğretmenim



Okumayı, yazmayı, küçükleri korumayı



Konuşmayı dinlemeyi, büyükleri saymayı



Öğretirim çocuklarıma.





Ben bir öğretmenim



Sevgiyle, bilgiyle sularım çiçeklerimi



Ve bu güzel çiçeklere



Cumhuriyeti kuran Atatürk’ü öğretirim.





Ben bir öğretmenim



Ve öğretirim çocuklarıma



Ülküm vatanı yüceltmektir.





Ben bir öğretmenim



Çiçektir diyemem çocuklarıma



Çiçeklerden güzeldir bütün çocuklar,



Ve öğreteceğim çocuklarıma



İyilikten güzellikten yana ne varsa.



Ahmet YÜCEL 25 Aralık 1998

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails